כאבי גב תחתון

קליניקה מיי מוב

בעולם המערבי אין כמעט אדם אשר לא חווה כאב גב תחתון – אותו כאב אשר מופיע באזור התחתון של הגב, לעתים אגן ועשוי להיות מלווה בתחושות שונות לאורך אחת מהגפיים התחתונות – נימול, שריפה, גרד, כאב ועוד.
רוב המחקרים היום מדברים על כך שתנועה באשר היא טובה לטיפול בכאבים מסוג זה וזה בדיוק סוג הטיפול אשר אנו מציעים במיי מוב קליניק – טיפול אקטיבי המבוסס על תנועה ומשלב בפנים את עקרונות שיטת הפילאטיס, אשר עוסקים בין השאר בארגון נכון של מרכז הגוף, דפוס נשימה, התארכות ועוד.

[headline]מספר טיפים חשובים[/headline]

צרו זרימה רגילה של אויר ואל תעצרו אותו, נסו לתרגל נשימה בנפחים גדולים יותר ממה שאתם נוהגים בדרך כלל והתרשמו כיצד זה משפיע עליכם.

אל תחשבו על אסיפת בטן כל הזמן. לעתים נעילת הבטן מקשה מאוד על עניין הנשימה ויוצרת עומס קבוע באזורים שונים סביב מרכז הגוף – אגן וגב תחתון ואף שכמות, עורף וצוואר. ככל שהנשימה תיכנס לרוטינה תגלו כי הבטן כבר מבינה את תפקידה בכוח.

נסו להזדקף בזמן מנחי עמידה וישיבה ללא משענת באופן שתמתחו את קצה הראש אל התקרה ופחות תדחפו את החזה קדימה או תביטו מעלה – דמיינו את גופכם כמו גומייה שמתחו אותה ועכשיו היא חזקה וארוכה יותר, כך שלכל אברי הגוף וחלקיו השונים יש יכולת לנוע ולתפקד ביתר חופשיות.

תוסיפו תנועה לחייכם – צאו החוצה ולכו כחצי שעה בקצב מתון עם נעלי ספורט, יכולים לבחור גם בשחייה, שימוש במכשור האלפטיקל במכון הכושר.

בצעו מספר תנועות מעגליות במפרקי הירכיים כאשר אתם עדיין במיטה לשימון המפרקים בכל בוקר.

במהלך היום בצעו כ- 40 פעם מעבר מישיבה על כיסא לעמידה ללא היתמכות בידיים, גב ישר וכן נשיאת משקל על האמות בשכיבה על הבטן כשהאגן מורם והברכיים על הרצפה- הישארו במנח זה כמה שיותר בלי להפסיק לנשום.

אם תרצו לשמוע עוד ותחילת הפעילויות ונקודות ההתבוננות שהצענו רלוונטיות עבורכם – אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו בשמחה.
שלכם,
אלה

שתפו:
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
פתח צ'אט
1
צריך עזרה?💬
היי👋
איך אפשר לעזור?