סטודיו לפילאטיס ביהוד

my move - סטודיו לפילאטיס מכשירים

הפילאטיס הומצא לראשונה על ידי ג’וזף הוברטוס פילאטיס והוא מורכב ממערכת המונה תרגילים שונים אשר חלקם אף נעזרים במכשירים שונים. זוהי שיטה ייחודית אשר לא נראתה כמותה קודם ותפקידה לחנך ולעצב את הגוף מחדש וכן לאזן ולייצב אותו. הייחודיות של שיטה זאת הינה שהיא משלבת בין גושר גופני, גמישות של הגוף וכן קואורדינציה. הפילאטיס עוזר להגביר את זרימתו של הדם, לשחרר מפרקים דחוסים ולהעלות את רמת החמצן בגוף. זוהי שיטת המתאימה לכל אדם בכל גיל.

מי היה ג’וזף פילאטיס?

ג’וזף פילאטיס נולד ב1880. כילד הוא סבל מאסתמה אשר השפיעה רבות על מקומו בחברה. בעקבות חוויות ילדותו הוא החל לחקור את האנטומיה של האדם וכן לתרגל מגוון רחב של שיטות לפיתוח הגוף המגיעות מהמערב ומהמזרח ביניהן יוגה, אגרוף, סקי והתעמלות קרקע וכך במרוצת השנים הוא הלך והתחזק.

בשנים שלאחר מכן ובעקבות עבודה רבה עם פצועי מלחמה ושיקומם הוא החל לפתח שיטה חזקה לחיזוק הגוף אשר נקראה על שמו- פילאטיס. על פי שיטה זאת גוף בריא ומאוזן עובד בתיאום מושלם עם נפש מאוזנת. השיטה עובדת על בסיס של תנועות טבעיות, שילוב של איזון וכוח וגמישות וזאת על ידי שימוש נכון בנשימה.

יתרונות הפילאטיס

לפילאטיס יתרונות רבים אשר הופכים אותו לכל כך פופולרי בשנים האחרונות ביניהם:

  • הפילאטיס עוזר לחזק את השרירים החלשים בגופנו ולהאריך את השרירים הקצרים יותר וכל זאת מבלי להזיע ומבלי לנפח את גופנו.
  • הפילאטיס עוזר לשמור על יציבה נכונה וללמד את הגוף מחדש כיצד לעשות זאת.
  • האימון מותאם לכל אדם בכל רמת כושר שהיא. 
  • האימון מאפשר להגיע לתוצאות מרשימות בפרק זמן מינימלי ולכן מתאים גם עבור מי שמבקש ליצור שיניים מהירים.
  • שינוי בטווח התנועה של השרירים וכן של המפרקים משפיע באופן ישיר על איכות החיים במיוחד בקרב מבוגרים.
  • הפילאטיס מאפשר חיבור חדש ונכון בין הגוף לבין הנפש. הוא עוזר לשחרר לחצים ולהפיג מתח אשר מלווה אותנו במהלך חיי היום יום שלנו.
  • אימון ייחודי זה מאפשר עבודה מדויקת על שרירים פנימיים אשר לא ניתן לבצע עליהם עבודה בשום סוג של אימון אחר.

פילאטיס ושיקום

פילאטיס אינו משמש כסוג של אימון בלבד אלא הוא מהווה את אחת השיטות היעילות והטובות ביותר לשיקום של פציעות או פגיעות במגוון רחב של אזורים למשל: ברכיים, גב, אגן ירכיים, צוואר ועוד.

כמו כן השיטה יעילה מאוד עבור מי שסובל מטרשת נפוצה, בריחת סידן בריחת שתן ועוד. השיטה מטפלת בכל הרקמות אשר במרוצת השנים יצאו מהאיזון הטבעי שלהם מחזירה להם את הסימטריה אשר אבדה. כמו כן, האימון עזור למנוע את חזרתן של פציעות ישנות אשר נוטות לחזור אחת לתקופה ולכן זהו אינו רק טיפול משקם אלא גם משמר. 

פילאטיס מכשירים לעומת פילאטיס מזרן

לאימון הפילאטיס ישנן שתי זרועות- פילאטיס מכשירים ופילאטיס מזרן. אין ספק כי שתי הדרכים הינן משמעותיות ואיכותיות ולמרות שבסופו של יום שתיהן משרתות את אותה המטרה בדיוק לכל אחת מהן יתרונות משלה. 

לרוב שיעורי המכשירים יהיו שיעורים מאתגרים יותר וזאת למרות התמיכה הרבה המתקבלת מהמכשיר למגוון רחב מהתנועות. זוהי הסיבה שדרך זאת מיועדת הן עבור שיקום אבל הן עבור ספורטאים אשר מבקשים לשפר את גמישותם ואת הישגיהם. עבודת המזרן לעומת זאת משמרת יותר את העקרונות הבסיסיים של הפילאטיס אשר מאפשרים עבודה עמוקה על הגוף הכוללים עבודה על הנשימה, על הדיוק והשליטה וכן התנועתיות ולא רק על עיצוב וחיטוב הגוף. 

שתי השיטות מתמקדות בעבודה על גוף אלסטי וגמיש אך ההבדל העיקרי בין פילאטיס מזרן לפילאטיס מכשירים בא לידי ביטוי דרך העבודה וכן ברמת הקושי. בעוד העבודה באמצעות המכשיר יכולה להיות עבודה קלה יותר יחסית רמת הקושי של עבודה על המזרן הינה מאתגרת יותר שכן היא לרוב דורשת מאמץ רב יותר של שרירי הבטן. 

סטודיו לאימוני פילאטיס

בשנים האחרונות ניתן לראות כי אימוני פילאטיס הפכו להיות הטרנד החם ביותר בעולם הפיטנס והכושר. ניתן למצוא מגוון רחב של שיעורים המתאימים לרמות שונות וכן קיימת האפשרות לבחור בין שיעורי מזרן לשיעורי פילאטיס מכשירים וזאת בהתאם לחיבור האישי של כל מתאמן או מתאמנת וכן בהתאם לתוצאות אותן תרצו לקבל. 

בעזרת הדרכה נכונה של מדריכי הפילאטיס תלמדו עם הזמן כיצד לבצע כל תרגיל באופן האפקטיבי והנכון ביותר אשר יוביל אתכם לתוצאות איכותיות ומשמעותיות ותוך פרק זמן קצר בלבד תוכלו לחוש בשינוי הן מבחירת גמישות הגוף, המראה שלו אך גם תחושת השלווה והרוגע אשר תלווה אתכם לאחר השיעור.

במידה ואתם מחפשים אחר סטודיו לפילאטיס ביהוד תוכלו למצוא את אשר אתם חפשים בסטודיו של אלה וינגטרן בבית אפריקה. בסטודיו שני חללים אשר עובדים במקביל ומספקים מגוון רחב של שיעורי פילאטיס מכשירים. הסטודיו פועל בעזרת צוות מקצועי ומוכשר אשר תפקידו לעזור לכם לעבוד נכונה ולהגיע להישגים מרשימים. למידע נוסף והרשמה השאירו הודעה והצוות שלנו ישמח לחזור אליכם. 

שתפו:
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
פתח צ'אט
1
צריך עזרה?💬
היי👋
איך אפשר לעזור?