פילאטיס לילדים ונוער

העולם שלנו עבר שינויים רבים במהלך השנים אשר השפיעו ועדיין משפיעים על כל אספקט בחיינו. אנו חיים בחברה של שפע אשר משפיעה רבות גם על הילדים שלנו, על התזונה שלהם וכן על רמת הפעילות הגופנית שלהם. ילדים כיום צורכים מזונות עתירי שומן וסוכר מצד אחד אך ממעיטים בפעילות גופני מצד שני מה שמוביל להשפעה ישירה הן על הבריאות שלהם והן על המראה שלהם. על מנת לעזור לילדינו חשוב לשלב להם אימון גופני במהלך השבוע, פילאטיס הוא ללא ספק האימון הנכון ביותר עבורם.

החשיבות של פילאטיס לילדים

כבר מספר שנים שפילאטיס שולט בעולם הספורט והוא ללא ספק הפך לאחד מסוגי האימונים הפופולריים האהובים ביותר בקרב נשים וגברים כאחד. אנו יודעים כי שיטה זאת מציעה מגוון רחב של יתרונות עבור מבוגרים המתמידים בה אך היא ללא ספק יעילה גם עבור ילדים ונוער. ביכולתה של השיטה לעזור לילד לשפר את היציבה, לחזק את מבנה עמוד השדרה שכל כך חיוני להתפתחותו, לחזק את גופו והפוך אותו לגמיש יותר. הפילאטיס מאפשר לילדים להפוך מודעים לגופם נושא שהוא ללא ספק פופולרי הן בגילאי הילדות ובמיוחד בשלבי ההתבגרות הראשוניים.

שינוי- דווקא עכשיו

אין זה פשוט להטמיע הרגלים חדשים בחיינו אך ככל שאנו צעירים יותר ניתן לעשות זאת ביתר קלות. ישנם מספר הרגלים שחשוב שנלמד את ילדינו כבר כאשר הם צעירים בין ההרגלים הללו ניתן למצוא את חשיבותה של הפעילות הגופנית. פעילות גופנית נכונה תעזור לילד ליצור מערכת של שרירים חזקה ואיכותית אשר תאפשר לו להימנע מכאב כרגע אך גם תשמור על גופו בעתיד, תאפשר לו להיות יציב ואיתן ולהימנע מפציעות שונות. כמו כן, אימון שבועי יאפשר לילד שלכם לרכוש הרגלים של התמדה ועמידה ביעדים שללא ספק יעזרו לו במהלך האימונים עצמם אך גם בנקודות רבות בחיים בהם הוא יידרש לתכונות אלו.

היתרונות של שיעורי פילאטיס

כפי שהתחלנו לציין עוד קודם, לשיעורי פילאטיס יתרונות רבים ומשמעותיים. חלק נוסף מהיתרונות הללו הם:

  • האימון אינו עובד אך ורק על הגוף אלא גם על הנפש. שיעורי פילאטיס מספקים תחושה נעימה ושלווה במהלך השיעור עצמו וכן בפרק הזמן שלאחר מכן. 
  • אימוני הפילאטיס עוזרים לשפר את תחושת הדימוי והערך העצמי וכן להעלות את הביטחון. זהו ללא ספק נושא מאתגר במיוחד בגילאי הילדות והנערות.
  • תהליך גדילתן של העצמות מסתיים רק בין גיל 18 ל24, במהלך תקופה זאת השלד שלנו עדיין אינו יציב ועמיד לגמרי מה שמאפשר עבודה עמוקה וטובה יותר על הגמישות. זהו חלון הזדמנויות שאסור לפספס אותו.
  • ילדים המתאמנים בפילאטיס משתפרים באופן משמעותי בכושרם התנועתי וכן המודעות שלהם לגופם ולחוזק שלו הולכת וגוברת.

מהלך השיעור

שיעור פילאטיס מורכב ממגוון רחב של סוגי תרגילים המתבצעים רובם על מזרן אלא אם כן מדובר על שיעורי פילאטיס מכשירים המסתמכים על מכשור ייחודי. כל התרגילים מתמקדים בחיזוקו של הגוף תוך כדי הקפדה על יציבה נכונה ונשימה נכונה. את התרגילים מתאימים באופן מדויק למצבו הפיזיולוגי של כל מתאמן ומתאמן גם כאשר מדובר בילדים ונוער. האימון עובד בעיקר על חיזוקם של שרירי הליבה ביניהם השרירים העמוקים של הבטן, השרירים המקרבים וכן הגב התחתון. זוהי “קופסת הכוח” של הגוף שלנו אשר יאפשרו לו להיות יציב וחזק יותר לאורך זמן. כאשר מדובר בעבודה עם ילדים קטנים חשוב שלא להעמיס יתר על המידה על עמוד השדרה על מנת שלא לגרום נזק.

מה חשוב לבדוק כאשר נרשמים לפילאטיס?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מדריכי פילאטיס וכן סטודיו בהם ניתן להתאמן. טרם אתם בוחרים את הסטודיו הנכון עבורכם וכן את המדריך חשוב לשים לב כי הוא בעל ההכשרה הנכונה לאימון ילדים וכן כי יש לו את הגישה לעבוד איתם. שימו לב כי השיעורים מותאמים במיוחד עבור הילדים וכן כי הציוד הקיים במקום אכן מיועד לשיעורים מסוג זה. בחירה לא נכונה של סטודיו או מדריך עלולה להוביל להשלכות אשר ישפיעו על ילדיכם לאורך זמן.

סטודיו לילדים ונוער ביהוד

לפילאטיס יתרונות רבים ולכן הוא חשב לאחד מסוגי האימונים הפופולריים ביותר. חשוב לזכור כי כמו שאנו שומרים על בריאותנו מומלץ שנשמור גם על בריאות ילדינו ולכן כיום ניתן לרשום גם אותם לשיעורי פילאטיס. לפילאטיס ישנן מגוון רחב של תכונות אשר הופכות אותו לאימון מומלץ ואיכותי עבור ילדים ונוער הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית.

מחפשים אחר סטודיו ביהוד? הגעתם למקום הנכון. הסטודיו של אלה וינגרטן, פיזיותרפיסטית ורכזת קורס פילאטיס, ממוקם בבית אפריקה ביהוד. בעזרתן של צוות מדריכות ומדריכים אשר הוכשרו תחת ידיה המקצועיות של אלה תוכלו לדעת כי אתם משאירים את הילדים שלכם במקום המדויק עבורם. בסטודיו תמצאו מגוון רחב של שיעורי פילאטיס מכשירים המתאימים לכל גיל. על מנת לשמוע פרטים נוספים השאירו לנו הודעה או הרימו טלפון ונשמח לתת לכם מענה מקצועי.

שתפו:
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
פתח צ'אט
1
צריך עזרה?💬
היי👋
איך אפשר לעזור?